პროექტები





1. 1.     პროექტის სახელწოდება:  „ჩემი გმირი“

2.     პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებებით: ვის მოიაზრებს ბავშვი გმირად. მოსწავლეებ შეეძლებათ გაანალიზონ და გამოხატონ აღნიშნულ საკითხთან დაკავშირებით თავიანთი დამოკიდებულებები და სრული თავისუფლებით განსაზღვრონ გმირის კრიტერიუმები

3.     პროექტის აქტუალობა: ახალგაზრდებს რამდენად კარგად  აქვთ გაცნობიერებული გმირის მნიშვნელობა.

4.     პროექტის მიზნები:

·          ტექსტების ზეპირად თქმა და ლექსიკური ცოდნის გამოვლენა.
·          მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.

მოსწავლე შეძლებს უპასუხოს კითხვებს:
·         ვინ არის გმირი?
·         რა მნიშვნელობა აქვს გმირს თანამედროვე ცხოვრებაში
·         რა თვისებების მატარებელი უნდა იყოს გმირი?
·         ვინ არიან მათი შეფასებით თანამედროვე გმირი?
·         შეაფასებენ საკუთარ თავს და უპასუხებენ კითხვას: შესაძლებებია თუ არა თვითონ იყვნენ გმირები?

5.     მონაწილეთა ასაკი: 10 -15

6.     ვადები/ ხანგრძლივობა: 1 დღე

7.     მოსალოდნელი შედეგები/ პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
შეძლებენ ინფორმაციის მოძიებას, დახარისხებას,პარტნიორებთან გაზიარებას. შეიქმნება პრეზენტაციები, გაიუმჯობესებენ კომუნიკაციისა და შეფასების, თვითშეფასების ,ICT უნარჩვევებს.

8.     პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ინტერნეტი,სახელმძღვანელო,ფორმატი, თაბახები,სურათები

9.     პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
პროექტის განხორციელების ყველა ეტაპზე მოსწავლეები აწარმოებენ დღიურს, გააკეთებენ ჩანაწერებს, ჩანახატებს,მოამზადებენ პრეზენტაციებს,მოიძიებენ ისტორიულ და თანამედროვე გმირების ისტორიებს შეადარებენ და პარალელებს გაავლებენ. გამართავენ დისკუსიებს, გააკეთებენ ინტერვიუებს , მოამზადებენ ვიდეორგოლებს. აიღებენ ინტერვიუებ, გამოკითხავენ რესპოდენტებ (კლასელებს, მშობლებს, გამვლელებს)  საყვარელი გმირის შესახებ.
10.   საგნებთან/ საგნობრივ ჯგუფებთან /ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: მე და საზოგადოება, ისტორია, კულტურის ისტორია, მოქალაქეობა

11.   პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი): ნინო დემეტრაშვილი

12.   ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: nino.demetrashvili2016@gmail.com

13.   პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: https://ninodemetrashvili20181.blogspot.com/






No comments:

Post a Comment