შეფასების კრიტერიუმები


მოსწავლის შეფასების კრიტერიუმები

კრიტერიუმი
დაბალი 1-4
საშუალო 5-6
კარგი 7-9
საუკეთესო 10
პირობასთან შესაბამისობა
მოსწავლე ვერ ახერხებს დაიცვას პირობის შინაარსობრივი მოთხოვნები და გამოიყენოს მითითებული კონსტრუქცია.


მოსწავლე ნაწილობრივ იცავს პირობის შინაარსობრივ მოთხოვნებს და ნაწილობრივ იყენებს მითითებულ კონსტრუქციებს.

მოსწავლე მცირეოდენი შეცდომებით იცავს პირობის შინაარსობრივ მოთხოვნებს და იყენებს მითითებულ კონსტრუქციას.

მოსწავლე ხარვეზების გარეშე იცავს პირობის შინაარსობრივ მოთხოვნებს და იყენებს მითითებულ კონსტრუქციას.                   
კომუნიკაციური უნარ ჩვევები
მოსწავლე ვერ ახერხებს გასაგებად და თანმიმდევრულად გადმოსცეს ინფორმაციები, დააზუსტოს როდის რა მოხდა.



მოსწავლე შეცდომებით და არათანმიმდევრულად გადმოსცემს ინფორმაციებს.ნაწილობრივ აზუსტებს როდის რა მოხდა.

მოსწავლე მცირეოდენი ხარვეზებით გადმოსცემს ინფორმაციებს.აზუსტებს როდის რა მოხდა.

მოსწავლე თავისუფლად გასაგებად და თანმიმდევრულად გადმოსცემს ინფორმაციებს.ხარვეზების გარეშე აზუსტებს როდის რა მოხდა.
ლექსიკური მარაგის გამოყენება
მოსწავლე ვერ ახერხებს სათანადოდ გამოიყენოს ახლად შესწავლილი სიტყვები და გამოთქმები.

მოსწავლე ნაწილობრივ და შეცდომებით იყენებს ახლად შესწავლილ სიტყვებსა და გამოთქმებს.

მოსწავლე საშუალო დონეზე იყენებს ახლად შესწავლილ სიტყვებსა და გამოთქმებს.

მოსწავლე მაღალ დონეზე და სათანადოდ იყენებს ახლად შესწავლილ სიტყვებსა და გამოთქმებს.

გრამატიკული სტრუქტურის დაცვა
ამბების,ფაქტების გადმოცემისას მოსწავლე ვერ ახერხებს გამოიყენოს შესაბამისი ზმნის ფორმები: აწმყო,წარსული და მომავალი დროის გამოსახატად.

მოსწავლე ამბების, ფაქტების გადმოცემისას ერთმანეთში ურევს შესაბამის ზმნის ფორმებს: აწმყო, წარსული და მომავალი დროის გამოსახატად.

მოსწავლეს მცირეოდენი შეცდომები ეპარება ამბების, ფაქტების გადმოცემისას და მცირეოდენი ხარვეზები აქვს შესაბამისი ზმნის ფორმების გამოყენებისას: აწმყო,წარსული და მომავალი დროის
გამოსახატად.

მოსწავლე ამბების,ფაქტების გადმოცემისას ხარვეზების გარეშე იყენებს შესაბამის ზმნის ფორმებს: აწმყო,წარსული და მომავალი დროის გამოსახატად.



ხელმოწერა: ნ. დემეტრაშვილი
თარიღი: 6 აპრილი, 2018 წელი

No comments:

Post a Comment