მოსწავლის შეფასების კრიტერიუმები
კრიტერიუმი
|
დაბალი 1-4
|
საშუალო 5-6
|
კარგი 7-9
|
საუკეთესო 10
|
პირობასთან შესაბამისობა
|
მოსწავლე ვერ ახერხებს დაიცვას
პირობის შინაარსობრივი მოთხოვნები და გამოიყენოს მითითებული კონსტრუქცია.
|
მოსწავლე ნაწილობრივ იცავს პირობის
შინაარსობრივ მოთხოვნებს და ნაწილობრივ იყენებს მითითებულ კონსტრუქციებს.
|
მოსწავლე მცირეოდენი შეცდომებით
იცავს პირობის შინაარსობრივ მოთხოვნებს და იყენებს მითითებულ კონსტრუქციას.
|
მოსწავლე ხარვეზების გარეშე იცავს
პირობის შინაარსობრივ მოთხოვნებს და იყენებს მითითებულ
კონსტრუქციას.
|
კომუნიკაციური უნარ ჩვევები
|
მოსწავლე ვერ ახერხებს გასაგებად
და თანმიმდევრულად გადმოსცეს ინფორმაციები, დააზუსტოს როდის რა მოხდა.
|
მოსწავლე შეცდომებით და არათანმიმდევრულად
გადმოსცემს ინფორმაციებს.ნაწილობრივ აზუსტებს როდის რა მოხდა.
|
მოსწავლე მცირეოდენი ხარვეზებით
გადმოსცემს ინფორმაციებს.აზუსტებს როდის რა მოხდა.
|
მოსწავლე თავისუფლად გასაგებად და
თანმიმდევრულად გადმოსცემს ინფორმაციებს.ხარვეზების გარეშე აზუსტებს როდის რა
მოხდა.
|
ლექსიკური მარაგის გამოყენება
|
მოსწავლე ვერ ახერხებს სათანადოდ
გამოიყენოს ახლად შესწავლილი სიტყვები და გამოთქმები.
|
მოსწავლე ნაწილობრივ და შეცდომებით
იყენებს ახლად შესწავლილ სიტყვებსა და გამოთქმებს.
|
მოსწავლე საშუალო დონეზე იყენებს ახლად
შესწავლილ სიტყვებსა და გამოთქმებს.
|
მოსწავლე მაღალ დონეზე და
სათანადოდ იყენებს ახლად შესწავლილ სიტყვებსა და გამოთქმებს.
|
გრამატიკული სტრუქტურის დაცვა
|
ამბების,ფაქტების გადმოცემისას
მოსწავლე ვერ ახერხებს გამოიყენოს შესაბამისი ზმნის ფორმები: აწმყო,წარსული და
მომავალი დროის გამოსახატად.
|
მოსწავლე ამბების, ფაქტების
გადმოცემისას ერთმანეთში ურევს შესაბამის ზმნის ფორმებს: აწმყო, წარსული და
მომავალი დროის გამოსახატად.
|
მოსწავლეს მცირეოდენი შეცდომები ეპარება
ამბების, ფაქტების გადმოცემისას და მცირეოდენი ხარვეზები აქვს შესაბამისი ზმნის
ფორმების გამოყენებისას: აწმყო,წარსული და მომავალი დროის
გამოსახატად.
|
მოსწავლე ამბების,ფაქტების
გადმოცემისას ხარვეზების გარეშე იყენებს შესაბამის ზმნის ფორმებს: აწმყო,წარსული
და მომავალი დროის გამოსახატად.
|
ხელმოწერა: ნ. დემეტრაშვილი
თარიღი: 6 აპრილი, 2018 წელი
No comments:
Post a Comment